|
 |
Czarodziej (ofensywa: 15 defensywa: 20 magia: 45) Specjaliści, władający siłami o których wielu ludzi mogłoby tylko pomarzyć. Magia żywiołów, demonologia, alchemia... można by długo wymieniać dziedziny, które są im podległe. |
|
 |
Nekromanta (ofensywa: 10 defensywa: 30 magia: 40) Zafascynowani magią krwi i śmierci. Zawieszeni pomiędzy światem żywych i umarłych zgłębiają arkana wiedzy, po którą odważą się sięgnąć tylko nieliczni. |
|
 |
Barbarzyńca (ofensywa: 50 defensywa: 20 magia: 10) Często zwie się ich Dzikim Ludem. Rzadko kiedy osiedlają się w miastach. Wolą otwarte przestrzenie i życie w obrębie własnych plemion. Silni, zdrowi, zahartowani, niezłomni. Żyją wedle własnego prawa – prawa pięści. |
|
 |
Łotr (ofensywa: 30 defensywa: 30 magia: 20) Kasta złodziei, włamywaczy i szulerów. Powiada się, że najlepsi z nich potrafią okraść nawet jasnowidza. Ale dobrego specjalistę przyjmie każda gildia. Każdy skarbiec stanie przed nimi otworem. |
|
 |
Paladyn (ofensywa: 30 defensywa: 35 magia: 15) Wojownicy Idei, często w służbie zakonów i Bogów. Praworządni, w pełni oddani swym zasadom i kodeksom, chronią tych, którzy nie potrafią walczyć o swoje prawa. |
|
 |
Druid (ofensywa: 20 defensywa: 25 magia: 35) Las jest ich domem. Tam można napotkać ołtarze przy których odprawiają rytuały poświęcone Matce Naturze. Niekiedy nawet najlepsi z alchemików szukają wsparcia i wiedzy właśnie u nich. Potrafią uzdrowić ludzkie ciało, ale również duszę.. |
|
 |
Wojownik (ofensywa: 40 defensywa: 30 magia: 10) Miecze, tarcze, ciężkie zbroje. Szkoleni w walce od najmłodszych już lat. Wybierają drogę najemników, żołnierzy, ochroniarzy, albo awanturników czy poszukiwaczy przygód. |
|
 |
Tropiciel (ofensywa: 35 defensywa: 30 magia: 15) Wytropi każde stworzenie. Odnajdzie każdy szlak. To najlepszy przewodnik po bezdrożach. Gdy nawet mapy przestają być użyteczne, tropiciele bez trudu odnajdą bezpieczne przejście. |
|
 |
Kapłan (ofensywa: 15 defensywa: 30 magia: 35) Wybrańcy swych Bogów. Stoją na straży zakonów, roztaczając opiekę nad wiernymi. Niosą pomoc duchową. Odpędzą zły urok. Sprowadzą zbłąkaną duszę na ścieżkę prawości. |
|
 |
Bard (ofensywa: 20 defensywa: 30 magia: 30) Najlepszy kompan do wypitki i do bitki. Jego urokowi nie oprze się żadna panna, czy mężatka. Potrafią poradzić sobie w każdej niemal sytuacji – jeżeli nie orężem, to gładkim słowem. Niedoścignieni mistrzowie pieśni. |
|
 |
Rzemieślnik (ofensywa: 25 defensywa: 45 magia: 10) Płatnerze, kowale, jubilerzy, krawcy, handlarze – to bardzo różnorodna kasta. Jednak, największym poważaniem w krainie cieszą się ci, którzy potrafią wykuć magiczną broń czy zbroję. |